INFORMACJA DOTYCZĄCA POTWIERDZANIA KSEROKOPII DOKUMENTÓW
INFORMACJA
DOTYCZĄCA POTWIERDZANIA KSEROKOPII DOKUMENTÓW
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 7 lutego 2007 r. w sprawie sporządzania niektórych poświadczeń przez organy samorządu terytorialnego i banki (Dz. U. Nr 27, poz.185) w miejscowościach, w których nie ma kancelarii notarialnej, do poświadczania własnoręczności podpisu upoważniony jest wójt
na pismach upoważniających do odbioru przesyłek i sum pieniężnych oraz odbioru dokumentów z urzędów i instytucji,
na oświadczeniach stwierdzających stan rodzinny i majątkowy składającego oświadczenie;
do poświadczania pozostawania osoby przy życiu lub w określonym miejscu, w celu otrzymania emerytury, renty lub innych świadczeń z ubezpieczenia społecznego.
Organ gminy nie potwierdza kserokopii dowodu osobistego. Dowód osobisty jest dokumentem wykonanym w jednym egzemplarzu. Właściwym do stwierdzenia zgodności kopii z oryginałem jest notariusz. Notariusz poświadcza też własnoręczność podpisu.
Liczba odwiedzin : | 976 |
Podmiot udostępniający informację : | Urząd Miejski w Miliczu |
Osoba wprowadzająca informację : | Paweł Majer |
Osoba odpowiedzialna za informację : | Dorota Barańska |
Czas wytworzenia: | 2014-06-03 13:36:17 |
Czas publikacji: | 2014-06-03 13:36:17 |
Data przeniesienia do archiwum: | Brak |